onsdag 23. mars 2011

Humoristisk samtale

Det er ikke bare elendighet hele tida, vi har også litt humor i hverdagen! 
Vi sitter i hver vår sofa med hver vår laptop og prøver å finne noe å se på i kveld.


Christiane: Det går jo ingenting på tv. Er det noe vi kan se på?
Mari: - Etterpå er det et program på tv om sånn...de derre... (stillhet)
Christiane: Om hva?
Mari: Folk som skal....de skal...
Christiane: Skal?
Mari: Eh....Skifte kjønn! Ja, det er dokumentar, om en gutt som var femten, tror jeg, og en voksen mann.
Christiane: Åja! Mhm. (Pause). HÆ?!!
Mari: Hæ??!
Christiane: Hva var det du sa? Jeg hørte deg, men jeg bare trodde jeg fikk det med meg.
Mari. Hæ? Sa jeg noe? Hva snakka jeg om egentlig?
Christiane: Øh, vet ikke jeg. Tv?
Mari: Jeg hørte ikke etter, jeg. På meg selv.
Begge: Hahahahaaa!

Så man kan trygt si at utbrenhet enkelte dager gjør hjernen om til en litt grøtete substans, som får oss til å høres ut som foreldrene våre. De er alle i 60-åra, og kan si ting som "vet du hva, i USA så vi han skuespiller'n. Du vet, han fra den serien!" og  "Du må huske at..." og så forlate rommet.
Vi er 26 og 30 og klarer ikke huske hva vi snakker om midt i samtalen! Lovende for fremtiden, altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar