lørdag 5. februar 2011

Dagens formkurve

I dag har vi hatt en veldig rolig dag. Men det hjelper jo ikke.
Våkna av alarmen klokka halv elleve, og delvis naboens radio i timene før det. Han er nemlig litt over halvdøv, og hører på radio på et vilt høyt nivå. Han setter den på mens han spiser på kjøkkenet, og går så på badet. Og mener han skal høre alt som blir sagt mens han barberer seg. Radioen står vegg i vegg med soverommet vårt, så vi våkner av lydvibrasjoner, muligheten til å skille menn- og kvinnestemmer og kan få en sang på hjernen rett og slett av å høre teksten. Vi blir gjerne vekka rundt sju-åtte, og nekta å legge oss om kvelden fordi det da bråker like grasat mellom midnatt og to.
NOKOMDET.

Vi sto opp, spiste frokost, ordna oss og dro i stallen. Rei en halvtimes tur i nabolaget, hvor vi bytta på å ri. Så var det møkking og ordning. Veldig basic, veldig rolig og veldig rutine. Etterpå dro vi en liten tur på senteret fordi jeg måtte kjøpe koffert, og vi handla litt godteri. Var på senteret i maks tjue minutter, og dro deretter hjem for å spise lunsj. Dagen utafor huset var på ca tre og en halv time.

Formen akkurat nå: Jeg er svimmel, og det gjør vondt i musklene inni beina. Det svir i øynene, og jeg har antydning til hodepine. Det føles som jeg ikke har sovet på flere døgn, selv om jeg faktisk sov sammenhengende i nesten ni timer. Jeg sitter i sofaen og vurderer om jeg orker å reise meg opp for å hente vann. Tanken på å skulle noe som helst i morra er skremmende. Jeg er trøtt, sliten og kunne godt lagt meg til å sove.

Jeg er visst klar for å bevege meg ut i arbeidslivet? Eller hva?

- Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar